Bortsprungen kissse.

Vaknade imorse av att syskonen skrek att Sid hade sprungit ut. Och för er som inte vet det, så är Sid våran grå vita katt som egentligen heter Sidny. Aja, men dom sprang ut direkt och tog henne. Sen frågar jag dom om dom vet vart Nancy var, våran svart vita katt, men dom visste inte. Vi gick runt i hela huset och ropade och skramlade i matskålen för då brukar hon alltid komma, men hon kom inte. Vi hade ju hittat Sid ute och då började vi misstänka att Nancy hade sprungit iväg eftersom hon är rätt nyfiken och busig av sig. Vi går omkring på gatorna och skriker i kanske en timme tills vi gick upp i skogen och letade, men ingen Nancy.Vi bestände oss för att stänga in Sid i pappas rum sålänge och öppnade alla dörrar vi haroch ropa. Sen gick det en timme till och hon kom inte. Pappa sa att vi skulle vänta ett tag och fortsätta sen och det gick ca 1 ½ timme och jag bestämde mig för att gå till alla dörrar och ropa. Jag öppnar dörren på ena sidan av vardagsrummet och ropar, ingen katt. Går till entre dörren, ingen katt där heller. När jag går till andra dörren i vardagsrummet och ropar så ser jag något långt långt bort i skogen som springer och jag trodde det var en fågel. Några sekunder senare så ser jag att det är Nancy som ser ut att springa för sitt liv genom buskarna i backen och kutar in till matskålen. Asså åååh vad glada vi blev ! Alla var ju asrädda ifall hon skulle stanna ute och kanske bli påkörd eller det pappa absolut inte vill. Att hon skulle para sig. HAHAHAHAHAH

Nu sitter jag och myser med den borstprungna kissen. Och för er som ba ööh, va gör hon hemma ? Jo det är så att jag spydde inatt så STFU

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: Karru

Shyt vad läskigt, tur att ni hittade dom!!

Vi saknade dig i skolan idag, KRYA och bli frisk! <3

2011-05-09 @ 16:42:29
URL: http://bykarru.blogg.se/
Postat av: Ellika

Sv. Jag tar dom gärna! Men dina är ju söta! :D SER INTE UT SOM FINNAR :O

2011-05-09 @ 20:26:54
URL: http://gummilummi.blogg.se/
Postat av: frida

sv.tja,jodå allt är bra med mig idag! tack för att du läser min blogg och jag hoppas den är bra. du får gjärna ge mig tips om vad du vill att jag ska skriva om osv!

Puss / sweet

2011-05-09 @ 23:12:16
URL: http://whitesweetmint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0