Im back !

Så, nu är pausen ofeciellt över ! Tänkte berätta lite om hur helgen varit.

Fredag: Hände typ ingenting i skolan, men efter skolan drog jag hit och skulle möta Tor och jag väntade i kanske 40 minuter och sen 10 minuter innan deras buss kommer ställer jag mig och pratar med Emelie och hennes kompis. Sen kommer Tobbe och typ inte kan andas för att han hade sprungit asmkt haha så han fick smaka på min cola, gullig jag är :) Nejmen har inte sett han på jättelänge så det var kul :)
Sen kom Elin och Elin p och sa en grej och sen drog dom. Sen kom Sarah, Jessica, Elin Li och någon annan haha kommer inte ihåg vem ;) och då frågade dom varför jag stog där och då sa jag att jag väntade på Tor. Då säger Jessica TOR !? Men han har redan åkt hem. ÅH JAG FICK DAAAAAAAAAAAAAAAMP !
Sen kommer Pontus och blev as sur för att Tobbe fick min cola haha ^^ Sen gick dom till bussarna och jag hämtade lillasyrran och sen gick vi hem. Sen hände typ inget mer, trååååkigt.

Lördag: Runt kl 9 så började jag locka håret och har kvar det fortfarande.. Min plattång är bäst :) Ah men sen när jag var helt klar runt kl 2 så sprang jag hem till min fina Sara och vi rullade iväg till Gröna lund. As mys ! Där var vi från halv 3 till 7 så vi var ju där i ett bra tag. När vi skulle åka det första åket som blev Bläckfisken (som vi åkte 6 gånger haha...) så går vi förbi scenen och då säger snuggen på där "Give it up for... SWINGFLY!" vi ba ehm wtf ? och kollar och då sjunger han osv, kul :) Vi hade askul där och aah, det var skit mysigt ^^
Sen åkte vi hem och Saras familj bjöd mig på middag på plogen och där käkade jag Hawaii pizza, hihi mumma :) Sen skjutsade dom hem och jag och Sara skypade i ytterligare 2 ½ timme sen gick vi och la oss.


Swingfly när han upträdde


Söndag: Jag åkte till Nacka forum med min familj och köpte en t-shirt och ett par blommiga tight, genomskinliga eller hur man nu ska säga... Skit snygga iaf !
Sen kom jag hem runt 1 och vid 2 frågar Vendela om vi ska göra ngt så jag cycklar och möter henne. Vi satt och nördade vid datorn i kanske 2 timmar, sen gjorde vi lite annat och gick ut och cycklade. Vi cycklade upp på Isabellas gata och kollade om vi kunde cyckla vidare där men dom byggde osv där... Sen stog Issa där och hon hängde med oss och vi cycklade i skogen tills vi hörde konstiga ljud och sen cycklade vi hem till Issa och kollade hennes nya hus, första gången vi var där och kollade. 
Inlägget har typ legat i utkast i 4 timmar, men ah bättre sent än aldrig !
Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0