Ledsen men ändå glad, fast fortfarande jävligt ledsen.

Åh, är superledsen för en grej som hänt. Jag har sagt att jag inte ska skriva för mkt om honom, men gör det ändå.

Min man Justin har fått lunginflammation och kommer inte kunna uppträda på ca ett halvår, så nu ör jag jävligt ledsen. För hans och alla andras skull.

Men jag är glad för att alla mina älskade belieber kompisar gråter med mig och inte bara skiter i det och jag vet att det bara inte är jag som kommer sova dåligt inatt...



Lilla älsklingen, krya på dig ! ♥

Nu ska jag sluta att skriva om justin, jag har faktiskt en egen justin blogg med ett gäng om ni missat det ? www.justintosweden.blogg.se

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: Ellika

Sv. Haha elr? x) <3

2011-05-12 @ 12:12:18
URL: http://gummilummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0