Slutade tidigt

Hemma nu från en ganska kort dag i skolan.Vi började med Matte och sedan en svenska lektion.Efter svenskan hade vi en timmes rast och sedan en timmes SO.Och sen hade vi idrott.Vi hade bara Idrott i 15 minuter ungefär.Vi skulle springa i tolv minuter och man skulle kolla hur långt man hann på dom tolv minutrarna.Och sen fick man gå hem för mentorstiden vi skulle ha var inställd.Så nu är jag hemma och ganska trött i benen efter idrotten.


Bild från Värmland.Hittade några gröna stenar och tyckte dom var ganska fina så passa på att fota dom.

Nu ska jag göra en sak som vi håller på med på svenskan,som snart ska vara klar och jag har knappt börjat så det är nog bästa att jag gör det nu!

Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0