Testelitesttest

Lovar du att vara ärlig? Japp
Låt som när du är ledsen sörjer till? Är faktiskt för det mesta glad så jag har ingen :)
Ved behöver du mest just nu: Pengar ;)
Vad tror folk om dig? Ja, fråga dom ?
Stämmer det? Ingen ANING.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår som jag HATAR. Byter gärna !
Vad säger du för att imponera på någon? Har ingen speciell mening ^^

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Mihi, hittar inte min mobil (A)
Vilken är din favoritmålning: Haha huh ?
Är du allergisk i mot något: Gräspollen. "VITA FLUGOOOOR"

Hur svarar du i mobilen: Om jag inte vet vem det är så är det alltid hej det är Saga, men om det är någon jag känner beror det på om det är typ Elin eller Julia... BWAHAHA
Vem ringde du senast? Pappa tror jag...

Brukar du komma i tid: Mjaa, har typ fobi för att komma försent :s HATAR DET

När mår du bra: Oftast. Nejmen när jag är glad ? ;)
När blev du fotad senast: I torsdags tror jag bwaha :P

Hur känner du dig nu: På bra humör och flummig men som tur var har man ju massa Beliebers att flumma av sig på ! :D
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart och rosa typ.

Är du smart: Nej...
Är du aktiv i skolan: Skulle jag inte säga...
Vad saknar du: En massor...
Hade du en bra kväll igår: OHJA
Favorit dryck på morgonen: Dricker bara vatten på morgorna ;)

Är du blyg? Nja asså ibland men personer jag inte känner specellt bra men jag är jävligt social av mig...
Sysslar du med någon idrott: Inget just nu, men ska förmodligen börja på dans efter sommaren och funderar på att börja på Vendelas innebandy :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaoop
Vad gör du i morgon: Ska kanske till Vendela och BADA :D

Vad är det värsta du vet? Falska människor och folk som inte kan acseptera den man är ...

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Justin Bieber
Vad längtar du till? Grönan (A)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa :)

Vilken årstid är det om fem månader: HAHA ORKA
Du samlar på: Åkband på grönan. Har alltid gjort det men har alltid slängt dom... BUT NOT ANNYMORE

Gröna eller röda äppeln: Röda smakar mjöl :s
Gillar du golf: HAHA, gillade minigolf en gång i tiden... ;)
Vilken tid gick du upp idag: MINA FUCKING SYSKON VÄCKTE MIG 07:55 !

Har du strumpor på dig nu: Haha ja :)
Vad ska du göra ikväll: Mh... Vene, kolla på tv och typ chilla bara
Är det okej att gråta: Skulle det inte vara det ? Asså jävlar vilken sjuk fråga :o
När grät du senast: I förrigår tror jag ...

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0