MÅSTE bli bättre på det här med rubriker !

Just nu så sitter jah i skolan,intressant intressant.
Väntar på att SO:n ska börja.Efter SO:n så har jag idrott och sedan mentorstid.Slute efter det! :D

Men ska inte tråka ut er med sånt nu.
Igår så var jag med Julia,Saga & Vendela.Vi gick och köpte sockervadd och så gick vi runt lite.Vi gick hem till mig och hoppa lite studsmatta.Men för det mesta gick vi runt lite här och där..
Och sen gick alla hem vid 9.Tog en dusch efter det och sen så gjorde jag inte så mycket mer..
Var sjukt trött igår,satt orkade inte blogga..


Fina Vendela ♥

Kraam Elin !



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag saknar dig med sötis <33 :3 vi måste träffas någon gång snart <333

2011-05-19 @ 20:20:09
URL: http://issablogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0