Datorn, vart tar du vägen... ?

Asså nu kommer alla få värsta rycket och ba WHAT DET ÄR INTE SANT - Men jo, jag sitter typ aldrig vid datorn längre.
Det känns så sjukt konstigt men ändå så jädrans skönt. Jag har faktiskt gjort en massa annat än att åka hem och sitta vid datorn. Jag har umgåtts med mina kompisar helt enkelt. Men asså man måste passa på när man har tid och framför allt ork. Så jag ber om ursäkt att min updatering inte är på topp just nu men jag ligger riktigt efter i skolan och vill bara komma ikapp.


Annars då ? Jag skojade om att jag blivit slagen men ingen gick på det. :( Haha, nejmen ja.
Dagen har varit skit. Så var det med det. Skola, samtal med läraren, ont i huvudet som fan, missade idrotten osv. Sen åkte jag och pappa runt i stan hur länge som helst för att få tag i ett jävla paket...

Men imorgon så fyller älsklings Elin 13år imorgon och på lördag som sagt som Elin skrev så ska hon jag och Julia åka till forum och shoppa. jappjapp ! Måste köpa typ en tubhalsduk/sjal eller vad ni nu vill kalla det och en foundation. Inte så mycket, men ja. Blir väll lite smycken också. Får tigga deg av farsan ! HAHA mobbat inlägg.



Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0