Helg med Iduus

Ida sov ju här igår och hon åkte hem runt 11:30 imorse. Fyfan vad vi har skrattat ! När hon kom så gick vi in på shitbrix och kollade på läskiga bilder. Gud vad vi skrek... Sen runt typ 6 drog vi till konsum så var vi jätterädda för typ allt och skrek så fort vi såg någon haha mobbade... Sen när vi skulle hem så ser jag hur någonting hoppar omkring på en äng och jag blev ju skit rädd, men det var bara en katt hah... Men ja. Sen på kvällen så skulle vi se på film, men alla jag hade fixat laggade sönder så det slutade med att vi vittade på Kommisarie Späck på youtube... HAHAHA

Sen idag har vi filmat när vi åt kanel, men min mobil fick fullt minne så precis när jag skulle äta min sked så slutade den filma. Cp. Aja, sen har vi tittat läskiga videos på youtube och typ dunderhumor.

Har inte tagit bilder som jag hade tänkt göra. Sadfeeeejz.


En oldie på Ida någon gång i skolan...

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0