Hiss & Diss by Saga


• Bus eller godis...
Vi tre ska gå beg på måndag, jag ska typ vara en docka med blod och skit eller så ska jag vara en misshandlad kändis. Har fortfarande inte kommit på vem, men mina tankar drar sig åt Snooki hållet. :)

• Wordfued
Har börjat köra mot Elin och Julia höhö, men Julia är fett seg. ^^

• LMAFO
Im sexy and i know it. Hah min ringsignal. :)

• Vårat schema för kvällen
Vi har gjort värsta bra schemat och bloggning ingår. Supriseee

• Jag ska typ köpa Mistletoe av Sophie !
Im happyyyyy

Sverige
Ååååh Sverige är det mest efterblivna landet i välden, bläh !

• Att jag inte kommer på några dissar
Omg jag suger :o

• Min mobil
En gratis iPhone 4s, tack !

• DHW har uppehåll tills den 11e.
Desperate houswives för er som inte fattar. Hur ska jag överleva ? :(

• Mitt hår
Just nu ser mitt hår ut som skit och kan typ inte göra någonting åt det. Dags att klippa sig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0