Överallt vi shufflar ruunt


Bästa !
Update: Killarna är ju bara 15, omg :o

Hejsan finisar !
Idag så har jag hängt med Ida i Sickla och ÄTIT helium. Skit billigt där på partyland haha, just saying ! Men jag failade lite, för när ida skulle köpa en smoothie så knöt jag fast ballongerna i min väska, men när jag tol loss dom så tappade jag den ena och den flög upp i taket. Ida mobbar mig för det. :( Men sen drog jag typ hem och nu sitter jag här. Fea. Men mamma kommer typ hem sen, yay ! ♥

Imorgon sover Ida här och vi ska sitta uppe hela natten och kolla på skräckfilm. Nice ! :D Vi kommer ha så jävla roligt, vi kommer inte sova. HAHA... Men ja. Vi kommer typ se 2 - 3 filmer, har laddat ner Orphan (redan sätt, men asbra), Scream 4, Babysitter wanted (sågs för typ ett år sedan med Saga♥), Insidious och A nightmare on elm street. Vill se alla fan haha... Men det kommer vi inte orka, men får snacka med Ida om vilka vi ska se osv.
Btw, någon som vet om man kan köpa energidrycker ute på värmdö där det inte är åldersgräns ? :)


HAHA liten tjej i 4an !


Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah Palmér<3

Godis hörnet eller Hemmakväll, Just saying! :P

Fråga inte hur jag vet det...

Men Hemmakväll är bättre mycket billigare priser sen så finns inte det nån Red bull på Godis hörnet!

Btw båda ligger i Gustavsberg om du inte redan visste det! :P

2011-10-23 @ 00:45:48
URL: http://ciml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0