Spontant till Nacka

Skulle köpa presenter till min bror som fyller år på tisdag, och det var ju bra det eftersom att jag fick med mig en söt jacka, skor och ett par tofflor hem. Ganska nöjd, men funderar på om jag ska byta jackan till en annan färg. Köpte en typ marinblå jacka från bikbok men hade tänkt köpa den i grön men den fanns inte kvar i min storlek så jag vet inte om det är värt att åka tillbaka med den ? Vet inte. Men ja, vi får se hur det blir.

Men skorna där emot är skitsnygga och tofflorna är asmysiga och supersöta hihi ! Känner mig rätt barnslig som hade tänkt ta med mig dom till Falun vecka 4. HAHA... Nejmen ja. Lyckad dag idag !

Fml. Måndag imorgon.


Så jävla fin. Inte okej.

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag fyller år på onsdag hahha hälsa honom :D Kramis <3

2011-10-24 @ 07:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0