Update: Bara för att jag vill.

Jag fick kli i figrarna och visste inte vad jag skulle göra, så satte mig här.

Ville bara skriva att min ena katt, den som inte sprungit bort, var med om vääärsta catfighten igår... Han fick ett litet sår på sidan, man får inte ens snudda vid hans svans och han haltar. Pappa ska gå och prata med grannen som då är kattens ägare att det fanemig inte är okej att den kommer till våran tomt och börjar mucka med våra katter. Absolut inte okej !
Den håller på så för att den tycker att det är hans revir bara för att han var här först. Pfff, i own this shit !

Men Nancy, som har varit borta i ca 3 dygn nu btw någon som sett henne.. ? :/) har vi 4 alternativ för vart hon kan vara.
Grannens kattjävel har skrämt iväg henne så hon inte vågar komma tillbaka. (pappa lovade att han skulle sparka på den. Nej skojade bara, men usch för den jäveln !)
Hon har blivit påkörd
Hon sitter fast i ett träd någonstans
Eller så har någon tagit hand om henne p.g.a att hon inte har något halsband.

Men om någon fått en skymt av en liten svart & vit katt som spriger omkrig i området, ring mig genast ! Börjar bli riktigt orolig för min bebis... :(


Nancy, kom hem ♥

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0