Fredag, lördag och söndag

fredag ska jag och fina Emelie till Grönan, jag ska typ möta henne här och sedan åker vi dit. Har inte träffat Emelie och pratat på typ 100 år ! Vi har typ vinkat till varandra när vi setts när jag ska hämta min syrra i skolan höhö. Men ja, awesme iaf :D BLIR INGET

lördag så ska jag träffa Emelie igen och åka till Kista och titta på när Jedward upträder och vi ska ha autograf (haha, ja. SKA) och så ska vi försöka fixa bild med dom. Åååh omajgååd !

Och sedan på söndag så ska jag träffa min soulsister Julia, vi har inte setts på ett tag så det blir riktigt nice faktiskt :D Vi hittar väll på något mysigt/galet/knasigt/roligt som vi alltid gör. :) ♥


Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0