Hiss & Diss by Saga


Mitt skype fungerar igen !
Yay, är fett glad ! Nu kan jag skypea igen. Hihi ring mig när ni vill ni som har mig. :)

Svampbob
Vem hissar inte denna lilla underbara svamp !? ♥

Mina kompisar
Jag har fått turen att få så fina kompisar som alltid står upp för en !

Snart är det vinter !
Ja, asså jag är en sån person som inte gillar vintern sådär jätte mycket, men antingen ska det vara vinter eller sommar enligt mig. Men man kan ju inte ändra på det... MEn då kan man gå omkring i snygga, mysiga jackor hihi. Det är nog det jag ser fram emot mäst, jackorna. :)


Jag ska satsa på att träna mera !
Kommer bli jobbigt, men så jävla värt det ! Jag ser ut som en fet kossa, min drömkropp är nog Kendra Wilkinsons kropp innan hon blev gravid. :) 

Min fina humor när jag är övertrött !
Asså seriöst, jag kan nog få vem som helst att garva ! Karru tyckte iaf att det var kul. :)



Snart är det vinter !
Kör både hiss och diss på detta. Det blir kallt och man blir mulad. Det är kul att mula, men inte att bli mulad. Höhö, mycket mula. Ja, en massa massa mula.

Fästingar på katter...
Hittade en på Nancy imorse när vi låg och gosade i soffan. Usch, myskänslan försvann direkt, man mådde illa, spran och hämtade en pincett. Jag VÄGRAR att ta bort fästingar med nalar/fingrar. Never in my LIFE

Att blogg.se är så efterblivet och inte gör en app till android mobiler.
Asså jag blir fett lack ! Har väntat på appen i 10000 år och så fixar dom bara till app store.Hela sverige har inte en iPhone ! Ah, om jag hade en blogg.se app på min mobil, hade ni fåttdubbelt upp med updatering ! Tror Julia också skulle slänga in lite mer inlägg då eftersom att hon också har en android telefooon. Så om någon känner någon som jobbar på blogg.se, klaga ! Nej jag skojade bara. Men seriöst.
Min dator !
Asså jag måste ha en ny snart, min är typ3 år gammal och det är huuur seg som helst och den suger ! Ful är den också... Vill ha en MacBook Pro eller en MacBook Air, mina drömdatorer detdär !

Att sommaren är slut och att grönan stängt tills nästa år.
Jo asså det är ju öppet imorgon, men det är någon jävla ericsson grej så det är bara dom som jobbar där som kommer in typ och så får dom bjuda folk osv... Men ja. Det är ju stängt nu för min del. Men ska försöka få mina föräldrar att köpa guldkort nästa år också. Jag SKA ha det.

Jag suger på Hissar & Dissar
Ni får säkert damp på mig och öööh hon suger. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0