Ont i magen

Chacha bitheees ! (bara för att jag såg Daniel Paris på the voice imorse ^^)

Ehm jag sitter just nu och kollar på tv. Sjukt tråkigt. Det finns aldrig någonting att titta på när man än hemma på dagarna. :(

Men jo såhär är det, att jag har haft sjukt ont i magen i dagar nu, eller nej inte bara dagar. Asså det kanske har varit så i... 1, 2 veckor ? Inte alls skönt !
Jag och mamma ska beställa läkartid för det och typ för jag har och sjuuukt ont i mina knän 24/7 och det känns lixom när jag rör på knäna, gör lite ont sådär. Jag har inte kunnat vara med på idrotten ordentligt heller på flera veckor p.g.a dethär, så jag har fått gå fram och tillbaka till Nacka forum typ eller orientera gåendes... Usch, och imorgon har vi orienteringsdag i Nacka typ. Jag har ingen aning just nu om jag kommer eller inte, för det är lixom när jag verkligen anstränger mig och går mycket som det gör ont. Det känns pyttelite när jag går, men knappt märkbart. Men såhär ska det ju ändå inte vara, right ? Thougt so.

Så ah, men i vilket fall som helst, så skaaa jag till grönan med Sara imorgon ! Annars tar jag livet av mig :o
Men ja, mina problem. Nu vet ni vad det är för fel på mig. Är trött på att alla ska säga att jag hittar på en massa shit bara för att inte vara med på idrotten bakom min rygg. Jag är seriöst inte dum i huvudet.


Sommaren 11', kom tillbaka !

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: idaa

Saga! Sånt ont i knäna får MÅNGA i våran ålder! Jag har det! Alla mina förra kompsar har det! Och det beror på att det er någon grejj i knät som växer....typ...eller asså min kusse hade så och han fik orerera.... MEN DET BETYDER INTE ATT DET ÄR SÅNT ONT SOM DU GAR!!! SÅ DET ÄR SUPER ATT NI SKA KOLLA DET!!



AAAAA!! Villken lång kommentar :P

2011-09-22 @ 21:09:16
URL: http://dansidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0