Roligt. Eller inte.

Asså jag har så himla tråkigt så det finns inte.

BLANDAT
Vill du ändra ditt namn: Nej. :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hah, kommer inte ihåg... Sorligt asså...
Vilken tid vaknade du idag: 7. :(
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov ?
Någonting som du längtar till: Julen och sommaren 12'.
Senaste gången du träffade din pappa: Imorse
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Allt typ. Just nu känner jag så iaf.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aråå :)
Vad gör dig irriterad just nu: Min hårfärg.
Långt eller kort: Jag vill bli låååång :(
Vad gillar du gällande dig själv: Kvaliten på mitt hår och hur det är klippt osv. Det kan jag faktiskt erkänna haha. :)

DIN FÖRSTA
Piercing: Öronen
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Tove tror jag ?
Sport: Balett / trupp gymnastik. Vet inte riktigt...
Förälskelse: Jag har faktiskt aldrig riktigt varit kär på riktigt. Bara lite halft då och då...
Alkohol du drack: Någon vit, stark grej som jag trodde var läsk. HAHA, är så jävla misslyckad...
RANDOM
Äldsta personen du kysst? 98a... Höhö
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Ingen.
Vad tycker du om kärlek? Riktigt mysigt, men det suger när man inte har kille.
När kramade du någon sist? Olivia :p
Saknar du någon speciell person? Peroner*, jaaaa
Har du svårt för att bli kär? Haha, ohja
När kysste/hånglade du med någon sist? Oj, längesen. :(
Ångrar du det? Ingen aning ?
När fick du senast en komplimang? Igår ;)

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: Nope
Hånglat med fler än 50 pers: Haha nejnejnej !
Gjort något riktigt dumt? Yes
Något du verkligen ångrar? Ohja
Ambulans? Nej, men ambulansHELIKOPTER. Rätt så nice.
Blivit polisanmäld? Nej, något så dumt har jag aldrig gjort. ;)
Skämts över dina föräldrar? Haha, ibland...
Skämts över dig själv? Yeah, men älskar att skämma ut mig hihi.
Sagt jag älskar dig och menat det? Yaop
Tagit droger? Hell no, äckelpäckel.
Dricker du? Haha nej ?
Vilka kläder sover du i? Stor t-sha och mjukis shorts
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Är det nu, men börjar komma över det för jag vet att det aldrig kommer hända. Och det får mig att må skit ska ni veta. Och innan ni frågar, är det Justin Bieber.
Är du ensam nu? Nej, är med min fina lillasyster :)
Vill du gifta dig? Ja, någongång
Vill du ha barn? Japp

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Kommer inte ihåg :p
Du fick ett SMS av: Ida :)
Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? Mådde så jäävla dåligt.
Du delade en cigg med? Har aldrig delat en riktig cigg med någon, men Sara var med en gång när jag rökte. Usch, ångrar att jag ens testade...
Du gick på bio med? Syskonen
Skällde på dig? Mamma
Du kysste? Hihi, hemlis. :)


Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Saga

vart är julia?.. :o

2011-09-27 @ 20:30:12
URL: http://sydowss.blogg.se/
Postat av: Saga

vart är julia?.. :o

2011-09-27 @ 20:30:14
URL: http://sydowss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0