Cozy

Skolan var rätt mys idag, Idas syrra och hennes kompis kom till skolan på öppet hus och kollade hur en vanlig skoldag ser ut. Dom ska faaaktiskt börja i våran skola när dom börjar 6an, nästa skolår dåra om man säger så.

Efter skolan taggade jag hit bort till skolan här och tänkte träffa Olivia en snabbis men hon svarade inte på sms så jag träffade Tor och Jocke ist. Sen kom Wille och jag var med dom i typ en halvtimme och busade lite HAHA misstolk men ah sen kom Stella och Hannah också. Sen när deras skolbussar kom, kommer Olivia... Så jag skrek Olivia din bög så att man kunde höra det i göteborg haha jag skojar inte! Nu är jag hemma och ska precis träna lite, woop woop!


Arkivbild p.g.a bildbrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0