Kan inte sova

Gick och la mig 9 för att jag ska gå upp tidigt och för att jag ville vara pigg. Yeah right! No whrong (HAHAHAH NATTHUMOR)

Snackade med Vendela för en stund sen och hon kan inte heller sova, stackarn. Men det är ganska chill för att jag går ju bara 4 dagar nu denna vecka + att jag slutar 12 varje dag så det är ganska så soft sådär.
Funderar på att gå upp snart, det hjälper ju inte att sova i typ 30 minuter iallafall så att ah kan lika gärna dygna, men ah. Mamma sitter redan uppe och kollar på tv haha jag ba wth? Men aja, om jag inte somnat innan 04:30 - 05:00 så går jag upp. Kanske hinner blogga innan jag åker till skolan ? :)

OCH JAG SKA FÅ TRÄFFA SOPHIE, IDA, CLARA OCH ALLA ANDRA IMORGON OMFG JAG SAKNAR DOM SÅ IN I HELVETE! ♥





Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Stolt fotograf <3

2012-01-10 @ 07:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0