Att resa till mitt rum ^^

Tjaba bloggen ! :P

Japp,här sitter då jag i mitt rum och vaktar chinchillorna ^^
Nejmen asså dom biter i typ allting och om jag låter dom bita i allt kommer jag inte ha något rum kvar x)
Dom springer fram och tillbaka,fram och tillbaka....
Hur kan det vara så kul igentligen ?
Nejmen snart så ska planet (jag) åka tillbaka till deras lilla bur,eller liten är den väll inte ? x)
Den är ungefär lika hög som mig,lite högre kanske...
Och den...äh,ni får se en bild istället ;)


Ja,det här är deras hem som dom snart ska åka till :)
Om ni kollar på  vänster sida på mittenvåningen så sitter silva där,och Olivia är där uppe och typ har sitt huvud i en stor vit skål :P
Som ni ser är buren lite större en dom ;)

Men nej,dags för dom att resa hem x)

Kram E ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0