Blinfa ocj sktivs `

Hejadn ! ¨


Jo...ffrt ätmdå syy jsg dityrt höt ovh blinfrt samrigoig son jag sjuvrt :P
=cu jah ill söga flrlpy för ayy jag inyte blohhar på så lönhe men jhag ha vattjt gansja uopyahrn och haft myckey att glts.men...SLEÖÅT !!!
men jag ska ibt vöra ett sp kpngt inköff dlr dp blig fry noh yfpkijy,,,
,rm kahs slka göta rtt till inlöff nör jag sjtiver vad haf har gjitt udsf glt ayy det haribte variy rb vankpog dag u sjikab,,

Förstog ni ingentig ?
Så är det ABSOLUT INTE så konstigt !
För det här inlägget har jag nämligen skrivit medans jag blunda XD
Hahah,hade tråkigt...
Men iaf om ni vill veta vad det stog,så stog det ungefär så här :

Rubriken:
Blunda och skriva ?
Hejsan ! ^^

Jo..det är så att jag sitter här och blundar samtidigt som jag skriver :P
Och jag vill säga förlåt för att jag inte bloggat på så länge men jag har varit ganska upptagen och haft mycket att göra,men FÖRLÅT !!!
Men jag ska inte göra ett så långt inlägg för då blir det nog tråkigt...
Men jag ska göra ett till inlägg när jag skriver vad jag har gjort  idag för att det var inte en vanlig dag i skolan...

Haha,duktig jag är då...XD
Hade tråkigt som sagt...



Ledsen att dom inte blev lika stora men asså jag har försökt att göra dom lika stor hur länge som helst typ.
Och Saga och Julia kommer nog märka att jag hade svårt med bilden nästa gång dom ska ladda upp en bild XD

Hejdå ♥

Kram E ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0