Fin rubrik,va ? :)

HeEeEeEj !

DeT hÄr KaNsKe BlIr EtT rÖriGt InLäGg :P
MeN sKa VäLl iNtE gÖra DeT sÅ lÅnGt ;)

IdAg...
Nej orkar inte skirva så mer... :P
Men iaf,idag har jag varit med Stella eller varit och varit och varit mer friat henne hon fyller ju 12 år idag ! :)
Grattis Stella ! :)
Och ja..sen så har jag mest gjort saker med familjen :)

Men vad som gäller imorn...har jag ingen aning om x)
Eller jo en sak vet jag,en ganska uppenbar sak...Att jag kommer vakna ! :D
Ganska bra att börja med ;)
Eller ?

Men nu ska jag sluta prata skriva och så får ni några fååå bildder ;)


Stellas tårta,fina va ?
Ungefär lika fin som min rubrik ! :D


Gladisar ? :D

Haha,jag skulle hjälpa till med kameran och så tog bilden presic ! x)
Stella ser iaf NORMAL ut ! :)

Men nej...nu blir det inga fler bilder...jag sa faktikst att jag skulle lägga upp några fååå bilder ! ;)

Hejdå !

Kram E ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0