Förlåt alla :(

Jag lovade Elin och Julia att jag skulle blogga förut, men fick lite problem och så... Så jag har inte kunnat blogga....
Och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig tidigt för att orka gå upp på morgonen imorgon... Det kanske är smart ;)

Men ja du, vet inte vad jag ska skriva... Det kanske inte blir så bra bloggning imorgon häller, men på lördag kör jag igång på riktigt igen, för jag har lite problem här hemma som jag inte tänker ta upp i bloggen för att det är för personligt... Men en liten SUPRICE kanske kommer imorgon för er läsare som ni inte hade tänkt att jag gör redan nu, men ni ska få se... Antingen imorgon eller på lördag så kommer det upp... Hehe, undrar över era reaktioner x)

Nu ska jag sova så godnatt !


Kolla villka glassiga bilder man har på datorn då HAHAHA ♥

PUSS & KRAM
S

Kommentarer
Postat av: Hannah

2010-12-10 @ 10:39:34
Postat av: Hannah

skön bild :D

2010-12-10 @ 10:40:10
URL: http://twifanhannah.blogg.se/
Postat av: Isabella

Sv: Jaa, Saga jag fattar hur du måste känna! Fan vad jobbigt. Men asså jag kände verkligen hur tårarna började komma, det var så jävla sorglit! :'( Jag håller med någon måste göra en klassträff!



Till Saga ;) <3

2010-12-10 @ 20:39:01
URL: http://bellabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0