Förlåt

Har varit på dåligt humör och inte orkat blogga när jag känner att alla läser... Men ja...
Här är jag iaf igen och har tråkigt...
Imorgon ska jag förmodligen vara med Julia hemma hos henne.. Kulkul :)

Nejmen jag längtar som fan till den 3 Januari !
Jag ska åka bort till ingarö med Julia och sova över hos en kompis som heter Ulrika. Sen kommer Ida och Sophie som går i Ulrikas klass som jag också är ganska bra kompis med också vara där. Så vi kommer vara 5 pers som sover i en liten stuga hos Ulrika dåra, skit kul !! :D

Amen aa... Har inget mer att säga, kommer nog fler inlägg snart.


Kommer ni ihåg mitt fina grodhopp ? Saknar... ♥

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0