Hold my hand.

Du vet vem du är, men du fattar nog inte att det jag skriver är till just DIG.
Du är världens underbaraste person, vet du det ? Jag saknar dig pluttis och jag önskar att det aldrig blev som det blev.. Men jag vågar bara inte acceptera det, för jag vill inte tappa kontakten med dig HELT...
Asså, du förstår inte riktigt hur mycket jag tycker om dig.. Men det får förbli en hemlighet... För sist jag berättade en hemlighet för en tjej (EHEM) så visste plötsligt hela Sverige om det, och vill inte göra om samma misstag...
Men bara du förstog... Det skulle underlätta... Fast det kommer aldrig bli sagt, men japp.
Alla har nog förstått hur man känner sig olyckligt kär och inte vet vafan man ska göra.
Med andra ord. JAG ÄLSKAR DIG, och det kommer jag alltid göra fast du inte vet om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0