Homeeee ... :(

Nu är jag hemma... As tråkigt att lämna mina systrar ;( ♥
Nu kommer jag ha as tråkigt hela jävla dagen :(

Men tänkte dara fråga er om ni skulle kunna sprida våran blogg till kompisar ? Vi har ganska bra med läsare för att vara dom 2 första dagarna, men det skulle ju vara underbart om vi kom upp till minst 30 idag!
Igår... Hur mycket blev det... 21.. ?
Men jag tror vi alla hoppas på ett record idag ;)

JUSTE
Jag är inte riktigt säker på det... Men nu när jag kom hem så hade Mamma uppe en hemsida där det stog typ din beställning lyckades., och det var en bild på en experia mini, och det har jag önskat mig... TÄNK OM JAG FÅR DEN I JULKLAPP FAN VAD JAG BLIR GLAD DÅ ! ♥

Nu ska jag titta lite på tv och såntdära, blir mera bloggning, var inte oroliga :)


Ganska gammal bild på mig och Julia ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0