Hur glömsk får man vara på en skala 1-10 ?

Heej ! :)

Jag hade ju glömt en sak...
Jag skrev ju : Får väl gå och hälsa på Bertil,eller ngt sånte där.
Men vad tror ni finns där när jag kommer fram ? XD
INGENTING !
HAHAHAHHAHAHHAH.
Så smart var jag,glömde ju att Bertil inte fanns där.
Men jag hade ändå kul,gik förbi stella en stund och så ;)
Jag hade ju faktiskt tänkt att bara kolla så att ingen hade försört Bertil och sen gå vidare men det var ju några som hade förstört honom...Mohahahhahah
Som kanske Jag och Julia ? XD
Neee...vi skulle ju inte göra så mot honom ? Eller ? HAHHAHAHHA

Aja men ville bara säga det så att ni inte tror att jag och Julia typ byggt en ny Bertil utan att berätta det för er !

Men ja..det här var ju ett intressant inlägg.
Nej,nu slutar jag skriva innan jag tråkar ut er helt och hållet !


Hejdå !

Kram E !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0