Jag heter Elin

Hejsansvejsan ! ^^

Jag hade tääänkt att skriva lite om mig själv,men nu orkar jag inte det.
Eller...Jo...det gör jag faktiskt:
Jag heter Elin och har två chinchillor som heter Silva och Olivia.
Jag gillar att vara med kompisar och på fritiden brukar jag... vara med kompisar ! :)
Det finns massor mer saker som jag gillar men jag orkar inte rabbla upp allt.
Och ja...vad finns det mer att veta om mig?
Öh...det kanske finss ganska mycket mer men är så trött nu satt jag knappt vet vad jag heter.
Eller..det vet jag ju eftersom jag skrev det...

Japp,det här är ju då jag.
Fast som ni ser så är den här bilden tagen i somras.
Men ni som inte ser det säger jag det till er nu : Den här bilden är tagen i sommmmras !
Nej,nu orkar jag inte skriva mer..
Hejdå ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0