M dada m doo

HeheHEJ :)

Jani, som ni märker är jag RIKIGT dålig på att updatera, men det får ni leva med just nu...
Men min dator tar bort mitt jäkla virus just nu, så jag kommer få tillbaka min lilla rosa elskliiing ♥

Och känner mig fett populäär, alla ba "Vad ska du göra imorgon? ♥" "Ska vi göra något på Onsdag? :)" osv, men imorgon.. Sorry tjejer... Imorgon ska jag till några och fira en som fyller år, men jag vet inte... Mår jätte dåligt just nu så vi får se hur det blir med det :/
Usch, jag har riktigt tråkigt... Men jag roar mig med att chatta med ENIIN ♥ :)

Jag måste snart gå ner och kolla datorn...
Och jag ber om ursäkt att det inte blir så mkt bilder nu, men sladden till systemen är borta och min mobil kamera suger :) Det ända som kan rädda mig är om det anländer en liten kamera hit den 24 december *blinkblink*


Snygging ;)

PUSS & KRAM S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0