R.I.P Bertil von Hege

*snyft,snyft*


Varför hände det?
Varför just nu ?
Det jag försöker säga är att våran Bertil e död ! :(  
Till er som inte hållit reda på det så e han vår snögubbe ;)
Jag coh Julia var ute och skulle hälsa på honom men det var någon som hade dödat (förstört) honom.


Undra vem det var ?
Kanske var det jag och Julia (MOHAHHAHAHAH)
Men,nej det var det inte,eller var det? HAHAHHAHAHHA

Men iaf tillbaka till ämnet...
Jag och Julia känner en tomhet inom oss nu. (XD)
Men ja nu ska ni få lite biler om det tragiska som hände :



Det här är då det som blev kvar av honom !

Man kan också göra de till:



En mysig Fotölj ! XD

Men nej nu ska jag göra lite läxor och sen typ sova ♥

Hejdå Kramar E !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0