Såvah.

Ska snart sova, känner mig så jäävla trött... Julia värkar vara lite flummg hon sitter lixom och skriver "<--- TOMTEN" och en massa annat.. Och jag orkar inte hålla på x)

KOM PÅ EN SAK.
OM jag inte får någon kamera nu i julklapp så sparar jag ju pengar och så, men jag är medlem på en hemsida som heter SuperGratis. Där samlar man poäng genom att delta i tävlnigar helt gratis, och då kan man ju vinna fina grejor och så... Men om man får tillräcklignt med poäng så kan man välja en produkt där och så skickar dom hem det till en i brevlådan - frakt och potofritt ! Så det blir HELT GRATIS! :)
Själv har jag valt en Samsung ES65 digitalkamera, men om jag "hinner" få mera poäng eller så så tar jag en Samsung ST70. Och det här tror jag INGEN kommit upp i faktiskt, men om man kommer upp i omöjliga 70000 poäng så får man en gratis iPad, fatta vad kul att få en gratis iPad :D

Men klicka PRECIS HÄR för att komma till hemsidan :)

http://www.supergratis.se/_img/startbild.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0