Sjunker som en sten...

Hej alla som läser JUST detta och JUST dessa bokstäver ! :P

Nu är jag ledsen eller besviken eller ngt sånt där,när det gäller "Bloggvärlden" eller vad man ska säga...eller rättare sagt SKRIVA ! :D

Men iaf så är det så att våra läsare som Saga skrev förut dom sjuknker,som en sten,sjunker som en sten :(

Vi hade 19 igår och det är ju inte så JÄTTE lite men asså om det fortsätter såhär som det gjor i en vecka så kommer...ja...då kommer...vågar inte ens tänka på det,hemska tanke !

Nej,men asså vart tar alla läsare vägen ?!

Men asså jag säger inte att jag inte är nöjd med 19 läsare !
Det är bara det...ja,ni vet nog ;)

Men nu över till roligare sakerr :D

Som att jag är med Julia ! :)
Kulkul :)



HAHAHHAHHA,Jag och Julia i sommras,tror hon hade gjort illa sig eller ngt?

Aja,det var då och,nu e nu,och sen e sen,och imorgon är imorgon och så vidare ;)

Hejdå !♥

Kram E ! ♥





Kommentarer
Postat av: Jessie

Akta er snart kommer ni ha fler läsare :-)



KUL O LÄSA :-)

2010-12-09 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0