Snön... ?

Jag ville bara kolla om det är någon av er små bananer som vet hur man får det att snöa på hela sidan änd ner och så att rutan inte blir sådära stor ?

Jag har kanske suttit här i en timme och försökt fixa det, därför blev det inte lika mycket bloggning nu när jag kom hem som jag trodde... För det är verkligen jätte jobbigt ! Rutan bara växer i bredd och snön stannar och försvinner efter typ första inlägget :S

Undrar när Elin och Julia kommer och hjälper mig att blogga... Egentligen är det lite tråkigt att blogga när det finns fler andra som kan blogga. Men just nu kan dom ju inte blogga, antingen är dom påväg hem eller så är dom väll hemma och gör någonting.. Inte vet jag ;)

Aja, vi hörs väll senare !

Puss & Kram
S


Mina bebisar förra vintern inne på Willy:s, sötingar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0