Sorry

Förlåt för så dålig uppdatering, alla vi 3 har nog inte varit sådär jätte duktiga den här veckan känns det som... :S
Aja, men jag ska försöka ta igen mig idag, fast min lilla dator är typ paj... Det kom upp ngt random virus program som sa att man måste betala för det och skit, och man kunde inte få bort det från datorn -.-
Men sen så är hela jävla bakgrunden ändrad och det står "WARNING! You have spyware on your computer."
Och vad i helvete är spyware.. ?
Någon teknisk som vet vad det är, kanske har haft likadant eller vet hur man fr bort det ?
Snälla, hur fan ska jag kunna klara mig i skolan utan min lilla dator ? :(
Jag använder den lixom och skriver på och såntdär och jag måste kunna läsa mailen och så om vi har fått några uppgifter eller så... Så jag måste antingen fixa den eller köpa en ny... Så sånt är läget just nu :/
Men inget mer tråkigt nu.
Här sitter jag och skriver på pappas nya mac. Eller, mac och mac... Det är ju en mac ... Men det är lixom med ett jobbigt gammalt windows tangentbord och en gammal HP skärm, men det är ändå en mac... Någon som fattar ? Typ inte men ändå ;)
Jag känner mig välldigt flummig och har lust att sova hos någon, men wth jag har 3 veckor på mig :) Men en sugig sak... Jag slutar skolan på TISDAG!!!
Oj jävlar vad långt det blev, kanske inte ska skriva så mkt mer nu haha :P
Nej jag ser inte ut som en liten påvärkad farbror NÄE DÅ

PUSS & KRAM S

Kommentarer
Postat av: SAGA

Saga, du ser inte direkt nykter ut om man säger så :) <3

2010-12-18 @ 17:34:40
URL: http://sydowss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0