Utmanad by Saga V S

Jani... Saga har utmanat mig i sin blogg med ngn konstig sak och jag fattar typ ingenting... Men aja, vi får se hur det går x)

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:

1
. Jag är beroende av mandariner.
2. Jag är den knasigaste vissa känner enligt dom.
3. Jag tittar på barnprogram på Disney Channel och står för det.
4. Jag bor i en villa ute på landet.
5. Mitt liv består av kompisar och musik.
6. Jag hatar mitt utseénde.

Jag utmanar:
Elin Lundstedt
Johanna Holmquist Wadelid
Madde Sundström
Ellika Ulltin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0