Vi får se ;)

Heej ^^

Jag hade tänkt att blogga lite för vi får se om det blir ngn bloggning ikväll ;)
Jag ska försöka men det är inte säkert att jag hinne :/
Men som sagt vi får se ;)
Och ja...annars har det inte hänt så mkt idag...Åkte till brorsorna och hälsade på dom :) ♥
Och så matade vi fåglarna och Marcus hängde me,med en liten hund :)
SUPPER GULLIG ! :)
Och sen så handlade vi lite fyverkerier fast det blev ju inte stora direkt...mest sånna som smatterbomber,bin,miniraketer och lite sånt som man mest har kul med :)
Och senare ikväll så ska jag åka till Farmor och Farfar och fika lite :)
Har redan varit hos Pappas Farbror :)
Men...nej..det får inte bli så långt inlägg då blir det väll bara tråkigt,elr ?




Haha märkte inte ens att jag blev fotatd här x)

Och några änder :)

Men som sagt vi får se om jag bloggar ikväll,och om inte...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR :D

Kram E ! ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella

Sv: Hej! Julia det går! :D Men kan jag följa med dig hem när du packar och sen kan din mamma skjussa oss hem till mig. För mamma, pappa och Rebecca ska på middag men jag har ju ridningen så jag kan inte följa med. Men om du har tid kanske du kan ringa mig när du ser detta. :) (till Julia) ;)



Kram Issa <3 <3

2010-12-31 @ 16:15:22
URL: http://bellabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0