Vi har roligt oavsett vad vi gör ! ♥

Tjenare bloggen ! :P

Jo,jag hade tänkt att beätta lite vad jag och Julia gjort idag,fast det kanske inte e så intressant...
Men iaf vi har haft Jätte kul,ellr jag iaf och jag tror Julia också haft det ;) ♥
Det verkade iaf vara så ! :)
Men vi har gjort ganska mycket idag.
Det började med att vi vaknade ;)
MEn så noggrant orkar jag inte skirva x)
Ni blrv kanske bara lättade då ! ;)
Men iaf så har vi :

Varit ute och fotat lite.
Åkt olika saker ner för en STOOOR backe.(Kanske inte så jätte stor men den är stor jämfört med de vi åkte på). x)
Dansat ! :D
Kurragömma med Malin :P
Konsum har vi orkat gått till x)
Och sen så har vi städat lite på slutet i kvällen.

Och jag tyckte allt var roligt !
Även städningen ;)



Mer bilder kommer sen ;)

Kram E ! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Sv: Tackiii Saga men jag ÄLSKKARR alla bilder på dig!! :D <3 <3

2010-12-29 @ 21:35:58
URL: http://bellabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0