X8

Nemen tjenare! Här sitter jag och leker led min nya x8, love it :) Men en sak jag tycker är lite dåligt är att jag inte kan lägga upp bilder bara sådär... Bag måste överföra bilderna och så till datorn och så. Lite trist... Men ja, älskar mobilen i övrigt den är verkligen RIKTIGT SKÖN att hålla i !! Jag har fått en massa saker, inte mycket som jag egentligen önskade mig men jag fick grejor som jag inte ens hade tänkt på ha ;) Men kolla, när jag skriver med mobilen så små vintrar det och det känns fett Klas eftersom att j inte haft så förut. Men jag ska fortsätta kolla lite fb och jag lägger in ett videoinlägg lite senare jaoow haha nejmen det kommer nog ett videoinlägg sen :) PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0