Bara för att jag inte har något att skriva om

Vilken svordom använder du mest? Fan förmodligen haha ;)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Pappa
Var köper du dina matvaror ifrån? Kylskåpet ?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det bror på vilket humör jag är på och hur jag ser ut HAH
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Aop
När var senast någon stötte på dig? Oj, det var ett tag sen... Nejmen typ... Någongång i höstas ;)
Vad åt du till middag senast? Pasta med köttfärsås
Kan du vissla? Klart jag kan ^^
Tittade du på tecknat när du var liten? Haha, bara jag som gör det fortfarande eller ? :P
Äger du några popband t-shirts? Nej men ska köpa mig en Justin tisha snart har jag bestämt :)
När flög du senast? När jag var ca 6 veckor...
Kan du några andra språk? Engelska och lite Franska, men inte för att jag pluggar HAHA
Har du gråtit offentligt? Ohja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jaaa, jag vill ta 4 till piercingar i öronen, 1 i näsan och naveln :)
Vad har du med dig in på bion? Ehm, mina saker och snacks ? Haha ;)
Vad har du för väder? Mörkt och kallt
Favoritämne? Typ, engelska, idrott och musik.. Men går alldrig på muiken (går i en annorlunda skola då man får gå till musiken när man vill och har tid)
När sov du senast på golvet? Ett halvår sen typ
Vilken är din favorit drink? Jag dricker inte och har inte druckit någon speciell drink på senaste tiden ;P
Gillar du din boendesituation? Aa klart jag gör :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast :/
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Händer väll ibland... Okej. Ofta.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13 BABYYY
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Life goes on.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ USCH FYFAN
Tycker du om att krama folk? Haha, har ni inte märkt det ? :o
Äger du en kamera? Nej, men letar efter en Nikon d3100, gryyyyym kamera :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mhhh... En kompis tyckte jag var en lite Lindsey Lohan man ba ahaa så jag ska åka fast för att ta droger ? Tack
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, gör så själv för att jag ofta glömmer ;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Äter bara ekologiskt kött så nej
Är du mörkrädd? EHEM... Nejdå... Jo men asså när det blir för mörkt så får jag panik..
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, hörlurar och... MIG

Bara för att vi har världens snyggaste champagne glas hemma :)

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0