Dageeeens

Dagens diss: Att min näsa rinner p.g.a att jag är allergisk mot pollen :/
Dagens hiss: Mamma & Pappas kamera (A)
Dagens outfit: Lackleggings, gult linne och en blommig magtröja :)
Dagens smink: Puder, solpuder, maskara och kajal
Dagens frisyr: Utsläpt med luggen uppsatt
Dagens vill ha: Linnen
Dagens planer: Shteeeka ;D
Dagens saknad: TOR ! ♥
Dagens måste: Gå ut med katterna... ÅH JAG ORKAR INTE
Dagens humör: Snorig, trött men ändå pigg och glad HAHA
Dagens musik: All wrong - Marc Mysterio
Dagens ord: MIHI
Dagens drog: Kameran
Dagens just nu: Musik ? Haha
Dagens hat: POLLEN
Dagens älsk: Åååh, alla :)
Dagens roligaste: Haha, när jag sa till Wille att jag kunde komma till honom, men han bor i Gbg x) HAHA
Dagens fusk: Snattat ur kylskåpet.
Dagens sjukdom: Pollenalergiskärfaktisktensjukdomsägerviförjagvetinte.
Dagens "men fuck you!: Min katt (A)
Dagens vill: Ha glass D:
Dagens prat: Familjen haha ;)
Dagens underkläder: Det man brukar ha ?


Puss & Kram Saga ♥
Btw, texten ser ut såhär för att jag kopierat från en annan blogg och texten ändrade sig x)

Kommentarer
Postat av: Ragna

Men den är ju fett skön! :) Hah, när de tar fast "Kokoskungarna" är ju bara sååå bäst i filmen, hahha!

2011-04-17 @ 17:15:59
URL: http://ragnautanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0