En flintis med Bad-Hair-Day- mössa

Hejsan hoppsan

Känns som om sist jag blogga var för 3 dagar sen men det var 4 dagar sen.
Ja vet ja vet, jag är sämst på att blogga nämn det ej jag vet det och det kom jag på för ungefär 1 sek sen...
Blondinen talar, TA SKYDD!

Nejmen hej, idag så var jag med Sara.
Riktigt mysigt med detta väder som flytigt in här i Svergie!
Älska, har ni tänkt på en sak älska är ett starkt ord som man ska vara försiktig med om att säga, nejmen tillbaka till ämnet.
Vi hade det mysigt i solen!
Solade, gjorde massa random saker som att nocka mig med en vatten melon, nypa mig, bita mig och ja, jag kommer gå sönder snart, hmm..

Oj för långt!



Pussar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0