Har inte haft tid att blogga

Shulululu !

Sitter hemma efter en lång helg med Vendela :) Tänkte berätta lite.

Igår så drog jag och hämtade Vendela och vi gick hem till henne och fick skjuts till mölnvik där vi satte oss och åt Suchi, MUMMA !
Sen var vi där en stund, sen tog vi bussen till Gurra och köpte lite godis och var där ett tag och drog till djurbutiken där vi kollade på världens sötaste apor, äcklig spindel, fåglar, kaniner, chinchillor, råttor och marsvin. :)
Sen drog vi till bussen och åkte hem till henne. Vi gick ut med hennes hund runt halv 7, sen la vi oss på hennes studsmatta med täcken och dator till ungefär 11 eller något.
Sen sov vi i hennes storebrorsas rum och aah. Dagen efter så gick vi i pyamas till studsmattan, hoppade i ca 2 timmar och då var klockan kanske 13:00 så vi gick och åt fruckost sen gick vi ut igen haha.
Efter det runt 15:30 så åt vi mellis och gick in och bytte om, jag fick låna ett par shorts som var exakt samma färg som min tröja och det såg riktigt roligt ut haha ^^
Sen var vi där till kl 17:30 och då gick Vendela och duchade och vi hittade typ 100000 spindlar... Euuwch
Vid 18:50 drog ja hem och skulle käka men jag träffade Elin på vägen så jag pratade med henne om typ allt och inget samtidigt som vi sparkade på en fotboll haha ;)  Sen drog jag hem och käkade och bråkade med mina fö


Mobilbild från igår som jag laggt ut på fb ;)

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0