Hemma !

ÄNTLIGEN HEMMA !

Så himmla skönt att komma hem igen ^^ Jag kom faktiskt hem för ett bra tag sen, men jag och mina syskon drog och köpte glass och sen var jag ute med kissarna. Efter det var maten plöttsligt klar och vi käkade grillat, myys !

Och nu är det så, att nu när vi var i dalarna så glömde vi våran kamera så jag har inte kunnat fota något, great !
Men det finns inget speciellt att berätta om helgen så aa, men ska försöka blogga så mycket som möjligt ikväll eftersom att jag inte har något annat kul att göra förutom att kolla på film som jag hade tänkt göra ikväll, men det blir ju inte kul om jag kollar på det nu... Aja ska sluta skriva nu...



Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: SAGA

såå jääääääääääävla snyggggg

2011-04-24 @ 18:58:29
URL: http://sydowss.blogg.se/
Postat av: Elin Lindqvist'

Fiiiiin :)<3

2011-04-25 @ 19:27:08
URL: http://baraelinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0