Imorgon så åker jag!

Imrogon så bär det av till Värmland för mig.Jag kommer bara var där en natt för att kolla läget där uppe och så.Och där uppe så har jag inge nätverk för det är mitt ute i skogen och det är ungefär 1 km till närmsta granne.Så som ni nog förstår så blir det nästan ingen bloggning alls för mig i helgen.Kanske ett när jag kommer hem eller något,kommer anatagligen inte hinna blogga ikväll eftersom jag måste packa.Men jag kommer i alla fall ta med kameran upp dit så får ni se hur det ser ut där och det skulle bli fint väder vilker betyder finare bilder!
Och bilresan det är lååång,men Pappa köpte en ny tv till bilen och nu är det dessutom två skärmar så jag och min syrra slipper dela på skärm ! :D
Julia och Saga kanske bloggar lite extra nu när jag är borta?
Men kommer somsagt bara var där tills på söndag.


Han en super bra helg nu !
Kraaam
/E l i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0