Lite hermapa kanske ?

Såg att två söta tjejer som heter Nike och Lisa hade gjort en sk "bloggbok" där dom skriver en massa saker dom kan skriva om på dagarna osv och då tänkte jag why not ? Det värkar ju as smart när man inte har något att blogga om, precis som jag har just nu. (Fast nu bloggar jag ju om detta men skit samma)
Nej så resten av kvällen ska jag faktiskt leta upp någon gammal dagbok jag fått när jag var yngre (fick alltid en massa dagböcker men skrev aldrig haha) som jag ska omvandla et till en bloggbok dåra. Och Lisa hade gjort sin SUPER FIN tycker jag, så tänkte fixa till den lite också men absolut inte likadan för jag har ju min helt egna stil, right ? ;)

Aja, nu ska jag gå och leta. Puss ♥


ÅÅÅÅH KOMMER NI IHÅG !? 

Puss & Kram Saga 

Kommentarer
Postat av: sarah

Såklart att man kommer ihåg det där!!!



HAHAH Känner att jag inte har något liv och kommenterar bloggar när jag ska göra massa läxor!!! Hmmmmm!!<3<3

2011-04-07 @ 08:58:09
URL: http://drewbieberstory.blogg.se/
Postat av: Issa

Klart man gör "Mejs" på dig!!! <3 x) Jag döörr!

2011-04-07 @ 20:55:25
URL: http://bellabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0