Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.

Oh, oopi-doo
jag vill ju va som du-u-u
jag vill se ut som du, gå som du, du-u-u
det vill jag nu-u-u
ett djur som ja-a-ag
det lär sig bra, bli en människa-a-a

Den låten kom in i mitt huvad alldeles nyss :)

Nej men hejsan hoppsan.

Är lite förskylld sådär idag men det börjar bli bättre känner jag. Imorgon så blev det världens mys dag har jag bestämt.
Jag och bästa Ulrika ska rida ut till någon random äng och fika och sånt med hästarna och sedan typ galoppera på öpen mark/äng känns toppen att bara ta det chill och mysa för en gång skull.
Sedan bär det åt hem till Ulrika tar med datan och kommer nog blogga! Känner att jag snart kommer dö av längtan till imorgon, herregud!

Jajja nu ska jag dra men här har ni ett smakprov från idag, älskar dig min lilla Lakrits!



Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0