Slänger in detta snabbt

Hej.
Jag pallar inte blogga här, bloggen är förstörd. Kommer ihåg när vi sa 2 inlägg om dan för en person. Och när vi skulle ha veckans fråga varje vecka eller våra knas-videos som vi redigerade och lekte med. Kommer ni ihåg när vi skulle lägga in Random-stuff en gång i veckan eller när vi var hemma hos Saga då vi sa ''Vi lägger upp dagens outfit på oss alla 3 till bloggen''. Kommer även ihåg när vi var med varandra alla 3 och vi blogga och hade as kul. De var den tiden men nu så har det blivit värsta grejen att blogga. Orkar inte blogga 12345675000000 inlägg varje dag. Jag ville ha en annan blogg för att prova skriva väldigt ''specielt'' och byta design och trixa med foton om mitt liv och så ville jag blogga på den för att ha en foto blogg. Blogga ska vara kul inte något man ska tvingas till eller säga '' 6 inlägg om dan sen är jag klar'' utan för att man VILL! Inget måste. Man ska inte behöva säga att man ska skaffa ett socialt liv när man inte bloggar. Blogga gör man för att man vill och Elin bloggar inte för hon har andra saker att göra och kanske inte hinner med. Jag bloggar max 1 inlägg om dan här och kanske 2 på min andra. Men jag ville ha en mer personlig om mig och där blir inget fel av någon annan utom mig på bloggen. Var inte sur för en blogg! snälla -.-'


Saga jag är inte så jävla dum i huvudet så att jag förstår hur du mår och så. Och om du skiter i och blogga så gör det inget, du är inte tvingad på något vis! Jag och Elin bloggar när vi VILL sen får du göra som du vill...
Vill inte alls starta ett JÄVLA bråk för något speciellt alls vill inte bråka och inte för en blogg utan för något som är seriöst isf!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ni ska inte förstöra eran sällsynta vänskap p.g.a. bloggen! Låt aldrig något så löjligt komma emellan er!

2011-04-30 @ 19:46:10
URL: http://twifanhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0