WHOPWHOP här kommer husets polis ! Hon heter Maggan Svensson och grymtar som en gris

Bara jag som kommer ihåg att man tittade på Förortsungar 24/7 på film ?
Jag har värsta afishen och klistermärken med dom haha, hittade dom igår ;)

Blir så arg... Laddde ner filmen för att lägga ner den i mobilen för att kunna kolla på den när vi åker sen men nee det går inte. Suck. Aja

Enligt mig så är filmen asbra. Den handlar om en tjej som heter Amina som flyttar från sitt hemland till sverige med sin farfar. Efter någon vecka dör hennes farfar och hon får bo tillsammans med en kille som heter Johan och hon träffar en massa kompisar i husen brevis osv. Vill inte berätta för mkt, för det är roligare om ni ser den själva :)
Jag har själv inte sätt den på typ 100 år men aah... Får se den när vi kommer hem igen ^^

Men för er som inte vet vad förortsungar är så kan ni kolla videorna under :)



Ärligt, kolla texten


ITS DOGGEDOGGELITOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! jag brukar oxå titta på den.. kan typ alla texterna utantill ;9 <3 haha! <3

2011-04-21 @ 13:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0