Sista riktiga skoldagen avklarad !

Fy fan vad skönt, slutar ju på tisdag !

Idag slutade jag typ 1, och då skulle jag åka och typ träffa några och så träffar jag min fina barndomsvän Matilda på bussen som jag typ inte träffat på 100 år så vi snackade om typ allt och inget. Så fin människa asså. ♥
Sen hoppade jag av bussen och så mötte jag Elin, Stella och Jessica och vi drog till konsum och jag och Elin köpte typ läsk och godis. Hihi tjockisar. :) Sen typ drog båda hem till sig och jag har kollat på 2 filmer med min familj. Mys !

På söndag ska jag åka och fika med fina kusinen Viola och hon skulle typ ge mig en julklapp och grejer haha. Har inte träffat henne på aslänge så det blir asmysigt !

Sen måste jag snacka med Elin, för vi ska till forum någon dag nästa vecka och jag ska köpa julklapp till Julia. Förhoppningsvis har jag redan köpt en till Elin då haha. :)

Nu måste jag redigera lite bilder som aldrig kommit upp på bloggen, pussar !



Jomen hej på dig också.

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0