Superbra Jul!

Hann inte blogga igår, för det var full fart hela dagen!
Jag hoppas i alla fall att ni har haft en riktigt bra jul och att ni får en bra fortsättning, eller vad man nu säger..
Jag hade det i alla fall huuur bra som helst igår, och hade jättemysigt med familjen! Fick jättefina julklappar, och om ni är intresserade av vad jag fick så får ni gärna slänga in en kommentar!
Jag fick bland annat ganska mycket pengar och hade tänkt att åka och shoppa imorgon, ska bara hitta någon som vill följa med :)



/Elin <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är intresserad på vad du fått och förresten ska jag och Saga shoppa imorgon, vill du hänga med? :D

2011-12-25 @ 17:17:39
URL: http://nashrise.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag vill också veta (a)



Egentligen, fett tragiskt att jag kommenterar min egen blogg. :)

2011-12-25 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0