Det härliga med sverige,eller ?

NEEEEEEEEEEEEEEJ !

Det snöar som bara den !
INTE KUL !
Och jag och Julia skulle åka och klättra med skolan idag men det gick ju inte föa all den hära snön skulle komma -.-'
Och både jag och Julia hade faktiskt  sett  fram emot det för jag har aldrig klättart och vi hade sovmorgon satt det hade inte varit jobbigt att gå upp heller !
Men så är det och det går inte göra något åt det.

Men om man kollar från den ljusa sidan så är vi ju lediga och vi kanske hittar på ngt annat skoj att göra ! :D


Det här ska då föreställe mitt fönster.

KRAAAAM ELIIIIIN ! :D

Kommentarer
Postat av: michelle

älskar snö för snöstormen gjorde att skolan stängde :)

2011-02-11 @ 14:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0